اخبار

۱۰۱ نکته کلیدی برای بازرسان فنی|ثبت نام شروع شد!

۱۰۱ نکته کلیدی و ضروری برای بازرسان فنییک گام تا حرفه ای شدن! این شعار ما در بخش جدید تالار کفتگوی بازرسی با عنوان ۱۰۱ نکته کلیدی برای بازرسان فنی است. این بخش با مدیریت آقای مهندس ابراهیم خیر (مدرس مکانیزم های تخریب) و همکاری آقای مهندس رضازاده (مدیریت سایت مرجع بازرسی) راه اندازی گردیده است. نکات ضروری که هر بازرس در زمینه های مختلف ساخت و بهره برداری باید بداند، در این بخش گردآوری می شود.

هم اکنون دسترسی برای مشاهده رایگان نکات شماره ۱ الی ۱۴ تالار ۱۰۱ نکته بطور عمومی فراهم شده است لیکن برای مشاهده نکات دیگر و ارایه نظر و یا پرسش بایستی دسترسی ویژه با مبلغ بسیار ناچیز توسط علاقمندان خریداری شود.

لینک بخش رایگان (نکات ۱ الی ۱۴)

لینک بخش ویژه (نکات ۱۵ الی ۱۰۱)

برای مشاهده انجمن ۱۰۱ نکته می توانید به تالار گفتگوی بازرسی (www.forum.qcpage.com) مراجعه نمایید. همچنین این انجمن در تلفن های همراه مجهز به سیستم عامل آندروید یا IOS با استفاده از نرم افزار Tapatalk قابل مشاهده می باشد.

برای ثبت نام و واریز مبلغ از درگاه اینترنتی بانک ملت اینجا کلیک نمایید. (قابلیت واریز با کلیه کارت های بانکی)

 بمحض تایید مبلغ، دسترسی لازم برای نام کاربری شما در تالار ۱۰۱ نکته ایجاد می شود. 

برای ارائه دسترسی ویژه لازم است با نام کاربری که در سایت مرجع بازرسی ثبت نام کرده اید در تالار نیز با همان نام کاربری ثبت نام نمایید و یا نام کاربری موجود در تالار بازرسی را به آدرس info@qcppage.com ایمیل نمایید.

شما می توانید نرم افزار Tapatalk را از بازار (آندروید) دانلود نموده و به آدرس تالار گفتگوی بازرسی در نرم افزار مذکور مراجعه نمایید.

آدرس دانلود نرم افزار: اینجا کلیک نمایید

 http://tapatalk.com/m?id=4&referer=114192

آدرس تالار: اینجا کلیک نمایید

 http://tapatalk.com/m?fid=114192&id=4&openinapp=http%3A%2F%2Fforum.qcpage.com%3Fchannel%3Dinvite

لازم بذکر است تاکنون ۵۱ نکته بهمراه هدایای ویژه برای دانلود ثبت نام کنندگان شامل نرم افزارها و استانداردهای موردنیاز بطور رایگان در تالار ۱۰۱ نکته قرار داده شده است. پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۳ این نکات به مرور زمان تکمیل شده که در نهایت به ۱۰۱ نکته خواهد رسید.

مطلب قبلیمطلب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید