نرم افزارهای بازرسی

دانلود نرم افزار اطلاعاتی اجزای لوله کشی Pipe Data pro

دانلود نرم افزار اطلاعاتی اجزای لوله کشی Pipe Data pro برای مهندسان و بازرسانی که هر روز با اجزای لوله کشی (لوله، فلنج، اتصالات، شیر صنعتی، واشر آب بندی، پیچ و مهره و…) سر و کار دارند توصیه می شود. این نرم افزار در واقع یک بانک اطلاعاتی شامل اطلاعات ابعادی اجزای لوله کشی بر اساس استانداردهای متداول و رایج صنعت همچون ASME، API و DIN می باشد.

کار با این نرم افزار خیلی ساده است. از طریق منوی این نرم افزار دسترسی به انواع اجزای لوله کشی با استانداردهای مختلف مطابق شکل زیر خواهید داشت. با این نرم افزار دیگر نیازی به جستجوی صفحه به صفحه استانداردها نخواهید داشت.

به جرات می توان گفت که این نرم افزار در اکثر کامپیوترهای شرکتی نصب شده است چرا که دسترسی به استانداردهای متداول که روزانه در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد را در کمترین زمان میسر می نماید.

دانلود نرم افزار اطلاعاتی اجزای لوله کشی Pipe Data pro

 

برای دانلود نرم افزار اطلاعاتی اجزای لوله کشی Pipe Data pro از سایت سازنده نرم افزار از لینک زیر می توانید اقدام نمایید.

لینک دانلود از سایت اصلی سازنده نرم افزار

در این نسخه از نرم افزار Pipe Data تمامی استانداردهای مورد استفاده، ویرایش ۲۰۱۳ بوده و در کلیه محاسبات ضخامت CA و Mill Factor نیز اعمال شده است.

مجوز استفاده از این نرم افزار به صورت ۳۰ روزه می باشد.

برای دانلود از سایت های دیگر از لینک زیر اقدام نمایید. کرک این نرم افزار در لینک زیر توضیح داده شده است.

لینک دانلود از سایت Downloadly

مطلب قبلیمطلب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید