نرم افزارهای بازرسی

نرم افزار مدیریت مستندات جوشکاری | Weld Assistant

اگر به عنوان یک مهندس جوش یا کارشناس کنترل کیفیت در شرکتی کار می کنید که کارش تولید محصولات جوشکاری شده است مطمئنا بارها تجربه تهیه مستندات جوشکاری را داشته اید. تهیه، تدوین و مستند سازی دستورالعمل های جوشکاری (WPS)، تاییدیه دستورالعمل جوشکاری (PQR) و آزمون مهارت جوشکار (WPQ) از ملزومات واحد کنترل کیفیت یا مهندسی جوش در کارگاه های ساخت (یا واحد بازرسی فنی در کارخانه های بهره برداری) است. نرم افزار مدیریت مستندات جوشکاری Weld Assistant گره گشای شما در تهیه مستندات جوشکاری خواهد بود.

نرم افزار مدیریت مستندات جوشکاری

لینک سایت اصلی نرم افزار Weld Assistant

لینک دانلود نسخه Starter رایگان از سایت سازنده نرم افزار

در زیر لینک دانلود نرم افزار تدوین و مستند سازی WPS-PQR-WPQ در سایت P30Download قرار داده شده است.

لینک دانلود نسخه ۸ نرم افزار Weld Assistant با کرک

در نرم افزار مدیریت مستندات جوشکاری، امکان تهیه و تدوین انواع دستورالعمل های جوشکاری بر اساس استاندارهای مختلف نظیر ISO و ASME وجود دارد. یکی از مزیت های نرم افزار مدیریت مستندات جوشکاری دسترسی به داده های اطلاعاتی متریال های مختلف (شامل متریال های پایه، مواد مصرفی جوشکاری، الکترودها، فیلرها و گازهای محافظ) بصورت پلاگین می باشد. بانک اطلاعاتی متریال های پایه مطابق استاندارد ASME، و ISO، فیلرهای جوشکاری شرکت های ESAB و Safra و گازهای محافظ شرکت های Linde GAS، Air Liquide و PanGas و دیگر متریال های موردنیاز بخشی از قابلیت های این نرم افزار به شمار می رود.

اشکال گرافیکی برای طراحی درز جوش و ترتیب پاس های جوشکاری به طور متنوع در نرم افزار مدیریت مستندات جوشکاری موجود است که به راحتی می توانید در تهیه دستورالعمل جوشکاری انتخاب نمایید.

نرم افزار مدیریت مستندات جوشکاری (شامل ایجاد، ویرایش، حذف، مشاهده و جستجو) برای بازبینی اطلاعات درج شده در دستورالعمل های جوشکاری و تاییدیه های آن و حدود مجاز برای اعمال به دیگر دستورالعمل های جوشکاری بخش اساسی این نرم افزار است.

نرم افزار مستندات جوشکاری Weld Assistant را دانلود و نصب نمایید و هر جا که مشکلی داشتید در قسمت اظهارنظر (کامنت) پایین مطلب با ما در میان بگذارید.

مطلب قبلیمطلب بعدی

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید