فروشگاه

کلید فلزات آخرین ویرایش سال ۲۰۱۰

کلید فلزات (کلید فولاد)
کلید فلزات (کلید فولاد)
نرم افزار کلید فولاد شامل ۶۰۰،۰۰۰ رکورد خواص مواد فولاد می باشد و بیش از ۳۰ مشخصات فولاد کشورها و استانداردهای مختلف را در خود جای داده است.

قیمت ۸۰٫۰۰۰ تومان

 خواص شیمیایی، مکانیکی، کاربرد، استانداردها و مشخصات انواع فولادها، خواص فولاد در دماهای بالا، اطلاعات fatique و عملیات حرارتی بخشی از اطلاعاتی است که در نرم افزار کلید فولاد به آن دسترسی دارید.

همچنین جداول مرجع فولادهای مشابه در این نرم افزار یکی از پر استفاده ترین بخشها برای مهندسان و کارشناسان مواد و متالورژی می باشد.

کاربرد نرم افزار کلید فولاد برای بازرسان:

یکی از کاربردهای متداول نرم افزار کلید فولاد، استفاده از آن بعنوان مرجع مشخصات انواع فولاد (کشورها و استانداردهای مختلف) می باشد. پس از بازرسی چشمی (ظاهری) از فولاد (اشکال مختلف آن) بایستی گواهینامه مواد و یا نتایج آزمونهای مکانیکی و شیمیایی آنرا با استاندارد مربوطه مطابقت داد. پیدا کردن استاندارد فولاد معمولا برای بازرسان بسیار وقت گیر است بطوریکه نیاز به یک نرم افزاری که تمامی اطلاعات مربوط به فولادها را داشته باشد کاملا ضروری به نظر می رسد.

 همچنین در این نرم افزار مقاله های مفیدی راجع به طبقه بندی انواع فولادها گنجانده شده است که مطالعه آن برای بازرسانی که دانش متالورژی شان در حد قابل قبولی نمی باشد مفید خواهد بود. 

 این نرم افزار شامل یک عدد لوح فشرده می باشد. 

برای خریداران این مجموعه یک عدد لوح فشرده نرم افزار Key to Steel 98-STAHL و Key to steel 2005 بطور رایگان ارائه می گردد.

مطلب قبلیمطلب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید