اخبار

هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

 

هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت
هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت
مدیر برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تشکیل ٩ گروه تخصصی برای حضور شرکت کنندگان با هدف کیفی تر شدن این نمایشگاه خبرداد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در گفت و گو با خبرنگار شانا اظهارکرد: نمایشگاه هجدهم از ٢٩ فروردین (پنج شنبه) تا یکم اردیبهشت (یکشنبه) با حضور گسترده تشکل ها و انجمن های صنفی و شرکت های فعال صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

 اسحق رویور افزود: از انجمن ها و تشکل های فعال درخواست داریم برای جانمایی بهتر و ساماندهی تخصصی در سالن های نمایشگاه هرچه زودتر نسبت به معرفی شرکت های عضو خود به مجری نمایشگاه (شرکت صبا نفت) اقدام کنند تا بهترین جانمایی به صورت تخصصی و متناسب با نیازهای شرکت ها و بازدید کنندگان برای آنها انجام شود.

 

 وی ادامه داد: نمایشگاه هجدهم با هدف ترسیمی روشن از ظرفیت همکاری های سازمانی بخش دولتی و بخش خصوصی برای تحقق افزایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار خواهد شد.

 رویور تصریح کرد: معرفی بیشتر جذابیت های صنعت نفت ایران با هدف جذب سرمایه های ایرانی و داخلی، از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: آشنایی با فناوری های روزآمد جهان و ایران و ایجاد زمینه برای انتقال دانش فنی با هدف دستیابی به قدرت برتر منطقه، از جمله هدف های برگزاری نمایشگاه هجدهم خواهد بود و می تواند اقتدار فنی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران را در صنعت نفت به جهانیان نشان دهد.

 وی افزود: شرکت کنندگان در نمایشگاه هجدهم در قالب ٩ گروه تخصصی پیمانکاران عمومی، مهندسان مشاور، مراکز پژوهشی و آموزشی، خدماتی (فنی و بازرگانی)، بهینه سازی مصرف سوخت، پیمانکاران ساختمان و نصب، شرکت های فناوری، سازندگان تجهیزات و قطعات مرتبط با صنعت نفت و تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرآورده های نفتی، پتروشیمی و شیمیایی حضور می یابند.

رویور تصریح کرد: انجمن ها و تشکل های صنعت نفت با اعلام حضور فعال خود می توانند برکیفیت این رویداد بزرگ بیفزایند.

 مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و مدیر هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، ٢٩ فروردین تا اول اردیبهشت امسال همچون سال های گذشته برگزار می شود.

منبع: سایت نمایشگاه بین المللی نفت

مطلب قبلیمطلب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید