اخبار

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و امکان خرید از درگاه اینترنتی پرداخت بانک ملت

یکی از دلایل عدم گسترش استفاده از تجارت الکترونیکی (یا فروشگاه های اینترنتی)، فقدان اعتماد کافی مصرف کنندگان به محیط های مبتنی بر وب است. در واقع اعتماد، عاملی مهم در توسعه تجارت الکترونیکی است. 

اعطای نماد اعتماد الکترونیکی از مکانیزم های اصلی افزایش اعتماد مشتریان است. در این راستا مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، دستورالعمل هایی در مورد نحوه انجام فعالیت کسب و کار در فضای اینترنت تهیه کرده و به متقاضیانی که مطابق این دستورالعمل فعالیت کنند، گواهی نامه ای مبنی بر رعایت دستورالعمل های یاد شده تحت عنوان نماد اعتماد الکترونیکی اعطاء می نماید.

سایت مرجع بازرسی فنی و کنترل کیفیت نیز در راستای جلب اطمینان و اعتماد مصرف کنندگان موفق به دریافت گواهی دائم نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است.

از دیگر امکانات اضافه شده در راستای تجارت الکترونیکی، راه اندازی فروشگاه اینترنتی سایت مرجع بازرسی و کنترل کیفیت با قابلیت مشاهده محصولات، سفارش گذاری، سبد خرید، انتخاب مراحل پرداخت و حمل و نقل محصول و صدور پیش فاکتور و اطلاع از وضعیت سفارش محصول می باشد.

همچنین برای سهولت در عملیات پرداخت وجه، امکان دسترسی به درگاه اینترنتی پرداخت بانک ملت فراهم شده است بطوری که کلیه دارندگان کارتهای عضو شبکه بانکی شتاب می توانند از طریق این درگاه (با داشتن رمز دوم) وجه موردنظر خود را به نام سایت مرجع بازرسی فنی و کنترل کیفیت پرداخت نمایند.

مطلب قبلیمطلب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید