دانلود استانداردها

دانلود استاندارد آزمایش غیر مخرب جوش ها – ساختمان های سازه فولادی

آزمایش غیرمخرب جوشها- ساختمانهای سازه فولادی
آزمایش غیرمخرب جوشها- ساختمانهای سازه فولادی
اولین استاندارد انجمن جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران منتشر گردید. هدف از تدوین این استاندارد ارائه نحوه اجراء ، مقدار و معیار پذیرش آزمایش های غیر مخرب (PT-MT-UT-VT-RT) در جوشکاری ساختمان های سازه فولادی می باشد . استفاده از این استاندارد برای کلیه پروژه های ساختمان های سازه فولادی با تائید قبلی کارفرما و سازمان بازرسی کننده توصیه می شود.

استاندارد”آزمایش غیر مخرب جوش ها – ساختمان های سازه فولادی” که پیشنویس آن در کمیسیونهای مربوطه توسط انجمن جوشکاری و آزمایش های غیر مخرب ایران/ شرکت سنجش کیفیت پارس تهیه و تدوین شده و در جلسه هیئت مدیره انجمن جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب ایران مورخ ۹۲/۱/۲۲ مورد تصویب قرار گرفته است، به عنوان استاندارد انجمنی منتشر می شود.

 

برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولات و پیشرفت های ملی و جهانی در زمینه جوشکاری و آزمایش های غیر مخرب استانداردهای انجمن جوشکاری و آزمایش های غیر مخرب ایران در مواقع لزوم تجدید نظر خواهد شد و هر پیشنهادی که برای اصلاح و تکمیل این استانداردها ارائه شود، هنگام تجدید نظر در کمیسیون فنی مربوط مورد توجه قرار خواهد گرفت. بنابراین باید همواره از آخرین تجدیدنظر استانداردهای انجمنی استفاده کرد.

منابع و مآخذهایی که برای تهیه این استاندارد مورد استفاده قرار گرفته است:

۱- NSSS-2007: 5th Edition -National Structural Steelwork Specification for Building Construction
2- EN 1090-2:2011 – Execution of steel structures and aluminium structures

شما می توانید این استاندارد را از قسمت پیوست دانلود نمایید.

مطلب قبلیمطلب بعدی

دیدگاهتان را بنویسید